Bouwsector

Verlaag uw loonkosten met 20%

Is uw bedrijf actief in de bouw of aanverwante sectoren? Profiteer van onze expertise om uw loonkosten te verlagen!

De SBEP in een paar cijfers!

+1600+
Ondernemingen die ons vertrouwen
25K
Gemiddelde besparing voor onze klanten

50% van de bouwbedrijven benutten hun loonkostverlagingen niet!

Bent u een bedrijfsleider in de bouwsector? Wist u dat 50% van de bedrijven niet optimaal gebruik maakt van de loonkortingen waar ze recht op hebben? Dit kan een aanzienlijke kost voor uw onderneming betekenen. Bij SBEP helpen we u om door het complexe landschap van subsidies en kortingen te navigeren, zodat u uw loonkosten kunt optimaliseren.

We bieden een audit van uw situatie aan om de mogelijkheden voor loonkostverlaging te identificeren. Of het nu gaat om specifieke kortingen voor nachtwerk, teamwork op werven of bouwgerelateerde activiteiten, wij ondersteunen u bij de toepassing van deze voordelen. Ons doel is om onterecht betaalde bedragen te recupereren en zo uw loonkosten te verlagen.

Met onze begeleiding kunt u meer middelen toewijzen aan uw bouwprojecten, uw winstmarges verbeteren en de concurrentiepositie van uw bedrijf versterken. Vereenvoudig uw loonadministratie en maximaliseer de steun waar u recht op heeft dankzij onze expertise in de bouwsector.

SBEP, ook goed voor 5 sterren tevredenheid van onze klanten!

In aanmerking komende sectoren

Dakwerker

Elektricien

Ruwbouw

Schrijnwerker

Contacteer ons voor een audit

Contacteer ons
Getuigenissen

Wat onze klanten zeggen

Excellent
Gebaseerd op 133 beoordelingen
SBEP
Dans un monde/pays où les règles fiscales sont tellement compliquées que les secrétariats sociaux eux-mêmes n’arrivent plus à comprendre, avoir la SBEP est un must. Tout l’argent indûment payé peut enfin revenir là où il doit.
JD
Soufyan Hamid
PDG de Tech Solutions

Een eenvoudig proces waar je zelf niets van voelt, wij doen alles!

SBEP 01

Verkennend gesprek

Wij leggen een overleg vast om de situatie van je bedrijf te analyseren en de hefbomen voor optimalisatie te identificeren.

SBEP 02

Ondertekening contract

Wij stellen een contract op met de voorwaarden van onze dienstverlening.

SBEP 03

Gegevensverzameling, analyse en opmaak dossier

Wij vragen de documenten op bij je sociaal secretariaat en analyseren de gegevens om na te gaan of er terugvorderbare bedragen zijn. Als wij geen bedragen terugvinden, dan zit ons werk erop en betaal je niets.

SBEP 04

Terugvordering

Als er terugvorderbare bedragen zijn, dan nemen wij alle administratieve stappen voor onze rekening tot het geld op je bankrekening is gestort.






    Zijn er vragen?

    Een eenvoudig en efficiënt proces met minimale inspanning van uw kant.

    SBEP is gespecialiseerd in het identificeren en toepassen van loonkortingen die vaak onbekend zijn bij bedrijven. Dit kan gaan om vrijstellingen van onroerende voorheffing, ploegwerk en nachtwerk waar u recht op hebt, maar nog geen aanspraak op hebt gemaakt. Onze audit helpt u om alle mogelijke loonkostenbesparingen op te sporen waar u recht op heeft.

    Zodra onze analyse is goedgekeurd, storten de bevoegde instanties het terug te vorderen bedrag op uw bankrekening. De terugbetalingstermijn kan variëren, maar we houden u regelmatig op de hoogte. Nadat het geld is overgemaakt, sturen wij u onze factuur.

    Uw sociaal secretariaat zorgt inderdaad voor het reguliere beheer van uw loonverplichtingen, maar hun kennis van loonoptimalisatie is vaak beperkt. Waar zij fungeren als een huisarts, zijn wij specialisten die volledig gefocust zijn op het optimaliseren van loonkosten.

    Wij zijn al jarenlang gespecialiseerd in het opsporen van loonniches en hebben een grondige kennis van loonkortingen. In samenwerking met grote spelers zoals SD Worx, Securex en Acerta bieden we u een dienst die perfect aansluit op uw behoeften. Onze experts volgen de laatste ontwikkelingen in de loonwetgeving op de voet en kunnen u oplossingen aanreiken die zowel besparingen opleveren als te veel betaalde bedragen terugvorderen.

    SBEP focust uitsluitend op loonkostenoptimalisatie, waardoor we meer inzicht krijgen in mogelijke besparingen voor uw onderneming.

    Ongeacht de situatie van uw bedrijf, er is nooit een verkeerd moment om uw loonkosten te verlagen. Bovendien kunnen we ook terugkijken naar het verleden en eerdere besparingen realiseren.

    Onze aanpak verloopt in verschillende stappen om maximale efficiëntie te garanderen.

    Eerst organiseren we een vergadering met u om na te gaan of uw bedrijf in aanmerking komt voor de verschillende beschikbare voordelen. Deze stap is essentieel om ervoor te zorgen dat onze opdracht zich richt op de juiste doelstellingen.

    Na deze eerste, vrijblijvende evaluatie stellen we een contract op waarin de modaliteiten van onze dienstverlening worden vastgelegd.

    De opdracht begint met een fase waarin we contact opnemen met uw sociaal secretariaat en/of accountant, zonder dat u daarbij betrokken hoeft te zijn. In deze fase verzamelen we alle benodigde informatie voor de analyse. Op basis van deze gegevens voeren we vervolgens onze grondige analyse volledig zelfstandig uit.

    We sturen u de resultaten van onze analyse in een duidelijk en volledig rapport, waarin het volledige auditproces wordt toegelicht. Dit rapport is ook een gelegenheid om al uw vragen te beantwoorden.

    Als er bedragen te recupereren zijn, nemen we contact op met de bevoegde instanties en regelen we de terugvordering totdat de bedragen op uw bankrekening worden gestort.

    Onze opdracht wordt rigoureus en professioneel uitgevoerd, met respect voor de afgesproken deadlines en verplichtingen. We doen er alles aan om u zo min mogelijk werk te bezorgen en zorgen ervoor dat u alle kortingen ontvangt waar u recht op heeft.